dinsdag 1 december 2015

pencil lipgloss


Hoi iedereen vandaag terug dinsdag een nieuwe maand.
Ik ben niet zo goed vandaag want ben moe en overal doet het pijn.
Maar zal dan is naar de apotheker gaan voor vitamine te halen.
Maar gelukkig had ik al veel gedaan voor mijn blog dus moest ik niet veel meer doen.
Volgen jullie effen mee met mij??

De kiko lipgloss pencil 15 fuchia.
En dit heb ik in augustus gekocht voor 3.90euro.

De lipglosspotlood extreem comfortable textuur.
Volle, glanzende kleur met een extra stralende effect.
Makkelijk aan te brengen met vitamine E voor antiaging.
Verkrijgbaar in 12 verschillende tinten.
En is 36 maanden geldig.


Glanzende lippen en goed gedefineerde contour in één beweging.
En is snel om aan te brengen maar wordt tegelijk verrijkt aan met zachte glanzende kleur.
En als je goed kijkt zitten er kleine glinstertjes erin.
Maar als je het op doet ziet je ze niet zo goed.

Ik had in het begin twijfels erover want dacht dat het voor mij extreem zijn maar als ik erop doet op mijn lippen dan zijn ze licht roze.
En niet te fel voor mij.

Op de foto ziet je hoe het afgeef als je het op doet licht roze.
Met kleine glans erop.
Maar als ik deze gebruik dan doe ik doorschijnende lipgloss erop en heeft ook een mooie effect.
Zeker proberen waard.
Je kan het ook altijd beetje lipstick bijdoen dat er bij past.

Maar je moet zeker is proberen!
Ik wens jullie nog een prettige dinsdag toe en tot morgen.
Morgen zal het over w7 silky eyes gaan.
Dikke kus xoxoxo

Geen opmerkingen: