donderdag 3 december 2015

2b matt lips


Goeieavond meiden.
Zoals ik beloofd heb deze middag heb ik voor jullie een nieuwe review klaar staan.
Ik ben zeker niet vergeten voor dat te doen.
Deze was voor vandaag en wilde ook deze delen met jullie.

Vandaag heb ik al klein beetje begonnen met de kerstboom te versieren maar moet nog veel gebeuren voor dat alles klaar sta in mijn living.
Want sinterklaas moet nog passeren en wil niet dat de kindjes teleur gesteld zijn.
Ook heb ik de geschenken dat ze bij ons krijgen al samen gezet voor dan zaterdag avond klaar te zetten op tafel of ergens anders.
Ik kennende zet het overal en zou de helft vergeten te zetten.
Maar weet zeker dat ze super blij zullen zijn.

Nu zal ik vertellen over deze toffe poltoodstiftje.

Dit is dus de matt lips van 2B en deze heb ik gekocht in oktober.
Deep red 03
En de kost prijs was normaal 3.95euro maar ik heb een korting gekregen van 20% dus maar 3.16 euro.
Kan je kopen in DI winkel maar ook in de kruidvat.

Zelf ben ik super blij van.
Want deze blijf lang op u lippen en je moet goed wrijven als je het van u lippen wil doen.
Want ik had voor te lachen een kus gegeven aan mijn vriend zijn kin en had het dan weer afgekuist.
Maar de dag erop hangde het nog aan dus ik wiste dan het zeker was dat ik moeste harder op wrijven.
Want ik doet dat altijd als ik mijn lipstick wil afdoen.
Als je drinkt zal je bijna niets zien hangen en blijf toch wel zeker een einde op u lippen.

De matt lips is zijdezachtige lip potlood met een zachte, mooie matte finish.
En hoge pigmentatie en zelfs goeie dekking.
Deze nauwkeurige lip potlood is de ultieme beurs van essentieel belang.
Perfect voor one the go gebruik.
I kheb daar geen woorden gewoon super lip potlood!!!!!!

Op deze foto ziet je de kleur maar je kan kiezen hoe je het wil van kleur want ik heb maar 1 streep gedaan.
En als ik het op mijn lippen deed was het anders maar wel mooi.
Spijtig heb ik die foto niet meer want ik had het perongelijk weg gedaan en had er dan niet meer opgedacht voor een nieuwe te trekken.


Ik ga nu stilaan jullie laten maar morgen ben ik terug met een review.
En die zal over Yves Rocher gaan.
Dikke kus en tot morgen xoxoxo

Geen opmerkingen: