zondag 6 december 2015

lipstick yves rocher


Hoi iedereen vandaag zet ik een review voor jullie klaar.
Normaal was het voor vrijdag maar wegens ik veel te doen had en s'avonds was ik te moe voor te doen heb ik het vandaag voor jullie gedaan.
Gisteren heb ik geen tijd want ik was heel de tijd weg.
Ook heb ik niets gekocht van make-up.
Heel goed van mij zelfs want ik heb mooie gezien maar zei neen als ik een maand niets koop zal ik de volgende maand mij zelf belonen met iets anders.
En dat is een nieuwe bureau voor op de kamer.

Maar dat zal jullie volgende maand zien als ik het zal tonen aan jullie.

Vandaag gaat het over Yves rocher lipstick.
Die ik in oktober heb gekocht want deze kleur gebruik ik veel en had er bijna geen meer.
Ook heb ik geen moeten betalen want ik kreeg deze gratis en normaal kost het 17.90 euro.
Maar ze zeiden als je iets anders koop krijg je deze gratis dus heb ik dat slim gespeeld.

Grand rouge intense kleur die lang blijft zitten en uitzonderlijk goed aan te brengen is.
De verzorgende werking van exquise camelia- olie maakt uw lippen glad en glanzend.
En kan jullie zeker zeggen dat het een aangename lipstick voor te gebruiken een romig textuur is het gewoon.
Daarvan heb je keuze uit 3 verschillende: corial voile-b2, rouge vif-b1, rose poudré-b3.

Zelf 89% van de vrouwen constateert dat hun lippen gladder worden.
En dat is waar!!!
Wel gebruikstest onder dermatalogisch toezicht bij 27 vrouwen gedurende 3 weken.

Hier ziet je nog op de foto hoe het eruit ziet.
En is zacht als je het aanbreng aan u lippen.
Maar bij een drankje of hapje moet je het wel weer bij werken en dat is bijna bij elke lipstick zo.

Als je deze wil kan je het altijd nog kopen in de winkel van Yves rocher of anders op hun webshop.
www.yves-rocher.be.


Ik wens jullie nog een fijne sinterklaas zondag en tot maandag dan heb ik terug een review voor jullie klaar.
Dikke kus xoxoox


Geen opmerkingen: