donderdag 17 december 2015

moon dust


Hoi iedereen vandaag de voorlaatste dag voor de meeste want dan begin de vakantie en verlof.
Mijn kindjes en vriend verlangen erachter al en zeker voor de feestjes die komen.
Vanavond moet ik op gesprek samen met mijn vriend naar de juffen van de 2 meisjes.
Van de jongste zal het meer zijn hoe ze het stel in de klas.
Maar van de grootste zal het van haar rapport zijn maar kan al zeggen ze zal het weer goed doen want de leerkrachten zeggen dat ze heel goed haar best doet met haar taal.
En haar rekenen zal het ook goed zijn want we weten al dat ze een rekenknobbel zal zijn.

Maar we zullen het vanavond al weten.
Nu zal ik over deze prachtige Moon dust van Kiko vertellen.


Dit is dus de moon dust van Kiko.
Heb heb het gekocht in Frankrijk begin van november Als we daar waren.
En verschoot dat het in de winkel al lag en nog niet op de webshop stond.
Maar ook had ik twijfels voor te kopen met de behulp van de tante van mijn vriend heb ik het toch gekocht.
Want ze hebben als test op mijn gedaan en was mooi.
Dus toch mee genomen naar huis.
En heb zeker geen spijt ervan.
De prijs ervan was 13.90euro.
Prijs waard vind ik.

Verpakking van de moon dust van Kiko is prachtig.
Echt een kerstgevoel als je het ziet.
Met een rode glanzende doosje met gouden bedrukking en gewoon de tekening dat de funish touch geeft.
Als je dan open doet dan ziet je dat er een spiegeltje in zit zo kan je het meenemen in u handtas.

Ook heeft de poeder een prachtig omranding gekregen.
Een gewoon weg touch's.
De poeder geeft een glans waarvan je zegt wow, want het is niet effen kleur maar je ziet hoe mooi het door mekaar loopt.
En dat vind ik tof eraan.

Maar als je deze wil kan je het nog altijd verkrijgen in de winkel of de webshop die ik nu met jullie meegeef.
Zeker eens kijken ernaar.
www.kikocosmetics.com/nl-nl/





Hier ziet je hoe de kleuren eruit zien.
mooie glinsterende blush dat je kan gebruiken voor de feestdagen.
Ik zelf heb het al paar keer gebruikt en kan zeggen je mag niet te veel gebruiken want anders zou het overdreven zijn.
Want ik hou daar niet van voor extreem te zijn met de blush.
En als je er van gebruikt brokkelt het zeker niet en kan je het proper gebruiken.
je moet het zeker kopen als je erg graag blush gebruikt op u wangen.
Maar als je deze koopt kan je kiezen uit nog een andere veriant.
Maar ik heb het gevraagd aan de verkoper en zei dat deze bij mij past en zelf de tante van mijn vriend zei het ook.
De mijne is 02fairy mauve.
De andere is de 01 mysterious pink.

De baked highligter blush combineert verschillende kleuren in één product.
De textuur is subtiel licht en voelt zijdezacht aan maar de formule benadrukt de puurheid van de kleuren.

Ook mag ik jullie verzekeren dat het dermatologisch getest is en parabeen vrij is.

Ik wens jullie nog een prettige donderdag toe.
En maak er een fijne dag van.
Dikke kus xoxoxo









Geen opmerkingen: