donderdag 24 december 2015

w7 lipstick


Dag vrienden normaal ging ik gisteren en eergisteren iets online zetten maar ik had geen tijd.
Dus ga vandaag online zetten want voor de moment moet ik effen niets doen.
En kan ik dat online zetten.
Ook is het vanavond kerstavond en daarvan zal er veel mensen bij hun familie of vrienden zijn.
Voor gezellig iets te eten en te genieten van elkaar.
Ook zijn er die al geschenken geven en wij zullen dat ook doen.
Joepie!!!
Zelf eten bij mijn ouders gewoonweg samen vieren.
En ik wil jullie een zalig feest wensen en dat jullie vrede vind want kan niet altijd ruzie zijn he.

Maar zal er nu niet over hebben hihi of jullie zouden denken jaman zij kan goed zagen.
Hihihi.
Sorry grapje.

Vandaag zal ik over een lipstick hebben.
Waarvan iedereen zal kennen die make up koopt of die een verslaving van make up geeft.
En ook goedkoop is en goed is.

Dit is de lipstick van w7 de prijs ervan is 1.99euro.
En gekocht in big bazar maar je kan dat op veel webshops kopen.
Mss zeg je ja dat is goedkoop dus dat zal ook slecht zijn.
Maar dat is niet zo want ik heb al paar dingen van w7 gekocht zonder klachten.
Het mag goedkoop uit zien maar tis de kwaliteit dat telt.
Als je deze wil hebben met de zelfde kleur.
Dan moet je bordeaux nemen en hier op de foto kan je het ook zien.
Spijtig genoeg kan ik geen foto geven dat het op mijn lippen is want ik heb weer last van droge lippen en vind ik niet zo aangenaam.
Zelf niet zo mooi als je lippen droog zijn.

Is gemakkelijk aan te brengen en langdurig.
W7 fashion lipsticks komen in een geweldig aanbod van kleuren uit het dagelijkse naakten om partij roze en zwoel rood.
Er is een schaduw voor iedereen en elke stemming.

Het hulsje van de w7 is niet zo luxe- achtig maar wel tof voor te gebruiken.

Wens jullie een fijne dag verder en voor vanavond een PRETTIGE KERSTAVOND.
En jullie mogen genieten van de warmte en liefde bij u vrienden en familie.
Xoxoxooxo
Van ik frauke jochen dieuwke

Geen opmerkingen: